MESYUARAT AGONG KALI KE-6,BADAN KEBAJIKAN BLOK 4F PADA 2HB APRIL 2011 JAM 8.00 MLM,BERTEMPAT DI DEWAN BLOK 4F,SEMUA WARGA BLOK 4F DI JEMPUT HADIR
BPH kini memperkenalkan talian khas 03-88886868 bagi perkhidmatan berikut:

i. Permohonan dan semakan permohonan kuarters
ii. Penyelenggaraan kuarters
iii. Penyewaan gelanggang, dewan dan khemah di Putrajaya
iv. Pembayaran bil utiliti kuarters (tidak termasuk SYABAS dan TNB)
v. Aduan penghuni kuarters
vi. Pertanyaan mengenai kuarters

Semakan aduan melalui SMS

- Taip : bph status nombor aduan
- Contoh : bph status a123
- Hantarkan sms anda ke 15888

Aduan melalui SMS

- Taip : bph aduan alamat e-mel aduan anda
- Contoh : bph aduan suhaili@bph.gov.my pokok tumbang di Jalan P11
- Hantarkan sms anda ke 15888

Tetamu yang menginap di Rumah Peranginan Persekutuan (RPP) dan Rumah Penginapan Persekutuan (RP) kini boleh memberikan maklum balas secara online melalui laman web BPH, www.bph.gov.my. Perkhidmatan ini disediakan sebagai alternatif kepada penggunaan borang maklum balas yang disediakan di RPP dan RP pada masa ini.

MAKLUMAN PENTING


Talian Bebas Tol BPH 1-300-88-1414
Talian Utama BPH 03-8880 0000
Talian Khas Pengurusan Kuarters 03-8888 6868

No comments: