i. Permohonan dan semakan permohonan kuarters
ii. Penyelenggaraan kuarters
iii. Penyewaan gelanggang, dewan dan khemah di Putrajaya
iv. Pembayaran bil utiliti kuarters (tidak termasuk SYABAS dan TNB)
v. Aduan penghuni kuarters
vi. Pertanyaan mengenai kuarters
Semakan aduan melalui SMS
- Taip : bph
- Contoh : bph status a123
- Hantarkan sms anda ke 15888
Aduan melalui SMS
- Taip : bph
- Contoh : bph aduan suhaili@bph.gov.my pokok tumbang di Jalan P11
- Hantarkan sms anda ke 15888
Tetamu yang menginap di Rumah Peranginan Persekutuan (RPP) dan Rumah Penginapan Persekutuan (RP) kini boleh memberikan maklum balas secara online melalui laman web BPH, www.bph.gov.my. Perkhidmatan ini disediakan sebagai alternatif kepada penggunaan borang maklum balas yang disediakan di RPP dan RP pada masa ini.
MAKLUMAN PENTING
Talian Bebas Tol BPH 1-300-88-1414
Talian Utama BPH 03-8880 0000
Talian Khas Pengurusan Kuarters 03-8888 6868
No comments:
Post a Comment